Förspel

Väldigt många killar anser och tror på riktigt att sexakten börjar när han stoppar in penisen i tjejen. Det är ett väldigt tråkigt sätt att se på saken. Men killar, framför allt unga killar, är mycket pang på röbetan. Man glömmer liksom bort att det finns två stycken i akten.

För mig är det väl såhär:

Sexakten börjar vid middagsbordet, biosalongen eller i soffan. Den börjar genom blickar, genom en hand på låret eller en liten fotflirt. Det är där man börjar uppbyggandet av det som till sist helst ska ge tjejen ett par orgasmer om du, som kille, har lyckats.

En hel film i soffan med små lätta andningar mot hennes hals, lite pill i håret och en smekning då och då, kan om det utförs på rätt sätt, göra henne helt fantastiskt förberedd på vad som komma skall.

När ni väl har hamnat i sängen, så tycker jag att du som tjej, ska läggas varsamt ner. Mina händer ska smeka dig utanpå dina kläder så länge till jag märker att du håller på att helt uppfylld av kåthet. Att låta dig ligga och få smek, kramar och kyssar i rätt tidslängs är det ultimata. Att blåsa luft över trosorna och använda handen bara utanpå trosorna och längs med låren till du inte kan ligga still är en fantastisk upplevelse. Det kan få dig att komma första gången redan innan du ens är avklädd om det görs på rätt sätt. Med erfarenhet görs det på rätt sätt :).

Sedan kan man ha ett riktigt långt samlag och låta dig komma ytterligare ett par gånger under samma akt. Beroende på om du har möljighet till att  komma många gånger. Alla har ju inte det.

Efter akten vänder jag mig inte bara om. Jag är nära dig och låter upphetsning långsamt avta i min närhet så du riktigt känner dig omtyckt.

Det är ett bra efterspel och du, som tjej är alltid värd ett riktigt förspel.

Kommentarer
Postat av: simone

Det låter mysigt, jag är dock tvärtom :D

2010-04-26 @ 15:46:06
URL: http://fattybom.se
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

oh ja det är inget ovanligt,

har många killkompisar :P

2010-04-26 @ 18:08:17
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

yähs jag har läst det :P

2010-04-26 @ 21:44:06
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0