Känna sug

Många killar älskar att få en avsugning. Många tjer älskar att ge den. Många tjejer gör så att man når himlen, bara genom munnen, tänderna och tungan.
Den känslan att ligga där omsluten av hennes mun är svår att beskriva.

MEN... är det så att bara för du lyckats få den förra killen att nå himlen med din avsugningsteknik så ärdet en säkerhet för att du lyckas med alla killar?

Svaret på den frågan måste bli nej, ävewn om chansen såklart är relativt stor. Men som med glassar så har ju  olika killar olika smak.

Är det mig du tänker suga av så ska du absolut använda mer tunga högt upp på ollonet. Gärna långa, långsamma drag.

Andra killar gillar när du använder tänderna lite, liksom smånafsar. Det är inte min grej riktigt.  De snabba sugandet är mångas ide på att ha det skönt  men alla gillar det inte.
För mig är din blick jätteviktig. En kåt blick medan du suger är en otrolig kick.

Sedan är det faktiskt så att en del killar gillar inte avsugningar alls. Det är något man bör prata om innan man börjar såklart.

Sedan är det också så att många tjejer jag pratat med eller varit med har jag frågat:

- Tycker du om att suga?

Svaret blir  då och då:

- Nej, men jag gör det ändå, för killarna tycker om det.

Eftersom allt inom sex mellan två stycken handlar om två människor så  blir inget bra om inte båda är med på det till 100 procent. Så tjejer, gör inget ni inte vill för min , som kille, skull.

Andra tjejer har svårt att ta in hela i sin mun, en del vill absolut inte svälja satsen.
Det finns alltså mycket att tänka på  med enny kille eller tjej i sängen när det kommer till avsugning.

Vilka är egna erfarenheter?
Har du några knep du gör när du suger, vad är du bäst på och vad gillar du inte?
om du blir avsugen, gillar du det? och vad gillar du?

Kommentera gärna!

Och glöm inte att tänka efter när du känner sug :)


Kommentarer
Postat av: Emeliié

Jag kan säga att vissa killar är så himla CP och vissa är helt underbara. alltså vill man inte vill man inte , då ska man inte suga av någon.



Det är en grej som måste accepteras som allt annat.

Knep och Knep är väl att ta i men snacka om hur man vill ha det, liksom man måste ju liksom få veta annars kan det ju bli "fel"..

Liksom snacka om saker.. vill du att jag ska... eller hur skulle du tycka om jag.. Liksom man måste kunna ha en konversation :D

2010-04-30 @ 11:24:51
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Det beror på, vilket humör och allt..

2010-04-30 @ 11:54:46
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Jag tror det är många som inte kommenterar för att dom kanske bara tar bloggen som en "killes tankar att få ut vad tjejer tycker bara"



Förstår du hur jag menar,, om du är lite med ICKE anonym tror jag folk skulle våga kommentera och vara med delaktiga

2010-04-30 @ 12:07:53
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: kickiiiiiiiiiii

Hmm, jag tror man behöver vara i ett förhållande för att uppnå de bästa sexet.. för man blir mer självsäker och om man vet vad man gillar att få så vet man nog också va den andra gillar att få osv.. så de är ge och ta, då uppnår man nog himlen, haha! :D



sv; klart jag ska (:

2010-04-30 @ 12:53:13
URL: http://christinakicki.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Ja jo, dina inlägg är ganska itressanta så.. men eftersom vi inte vet vem du är överhuvudtaget är det inte lätt att kommentera heller..

2010-04-30 @ 15:26:57
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi ja:D va gör dud

2010-04-30 @ 22:08:27
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Emeliié

ja, men jag kommer inte hålla i bloggen om man ALDRIG liksom vet vem det är,, du behöver inte gå ut med vem du är så. men liksom inget kul att inte veta något,, liksom du kan va en 12 årig kille eller el 45 åring och liksom bara skriva saker,, de är det som jag menar..

2010-05-01 @ 08:32:57
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Henrik

hej, håller me emelie, skulle va kul att få veta vem du är lite mer, så du inte är helt anonym.

2010-05-01 @ 16:13:49
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0