I väntan på sex

Det sker i olika åldrar, det som de tuffa tjejerna på hödstadiet hade fruktasvärt roligt åt, när de försökte få de blyga killarna att rodna av skam genom att säga till dem:

"Säg jag älskar på  ett knä, på engelska"  I love on a knee. ... onani.

Jag kan inte säga hur det känns för en tjej  såklart , även m jag manat fram den bilden i huvudet såklart miljoner gånger, t e x vid mina egna försök att liksom en vulkan sprängas på egen hand.

Men hur det började, en gång i rätt unga år i en knarrande säg  på övervåningen, rakt över föräldrnarnas sovrum. Katastrofbygge!!!! Hur kan man lägga en tonårings sovrum där?? Och  trots att det i ditt huvud lät som om sängen skapade jordbävning så kunde du inte sluta. Du kunde göra det två gånger, varje kväll. och du var rädd att bli påkommen. Nån gång blev du det verkligen och det.var höjden av pinsamhet.

Man vet känslan, den är  likadan nu, fast du är en erfaren onanist. Det dunkar och du måste ner med handen. Du hade sett en film där ett par  kysstes... Det räckte på den tiden. Den inte alltför håriga lilla penisen reste sig fr minsta lilla. Så man rusade upp på rummet , drog ner byxor och kalsonger och började pilla och dra. I nörjan tog det ungefär 2 sekunder. Man drog liksom av bara fan. Nu när man har mer erfarenhet och  dessutoom större penis  där det finns mycket att ylla ut  vet man hur man ska njuta längre och det handlar inte om att spruta så fort man kan. Man rullar med tummen på ollonet, man drar  långsamt från roten och upåt och man varierar hastigheten till snabba drag emellanåt.

På den tiden hade man ibland hjälp av  nån porrtidning  eller oom man inte vågat införskaffa det kunde man sno mammas reklam  där det alltid fanns nåt för underkläder. Eller så hade man er. Er tjejer. Skolkatalogen var tillräcklig för att få fram de vildaste sexfantasier om er, nakna i olika lägen. Allt för att fånjuta av en orgasm på egen hand eftersom "jag aldrig kommer få ha sex", som man trodde.

Nu onanerar jag också, och jag gör det vare sig  jag är singel eller i ett förhållande. Och det är fullt naturligt, det är inget konstigt. Skillnaden påde två är ofta vad jag onanerar till. I ett förhållande är det faktiskt så, ärligt talat att det är min tjej som står för mina fantasibilder, då är hon där. Är jag singel  har jag större utrymme. Porrfilmer, internet, webcams.

All webbcam-sex är inte dålig, tycker jag. Inte om båda är vuxna nog  att veta vad de gör och varför det gör det. Det kan också finnas väldigt ensamma människor eller människor med någt sorts handikapp som gör att de inte har en chans att få uppleva någt sexuelt på annat sätt. Då tycker jag att detta är ett rikigt bra sätt.

Sedan har väl 90 procent av alla killar, bönat och bett en tjej klä av sig i cam, när han varit i tonåren  och som alltd  (som man är då) varit otroligt kåt.

Webcamrelationer kräver samma sak som alla relationer i livet. Respekt. Sitter Maria , 22, ensam på ett hotellrum med ett stort sexuellt behov och hittar Adam, 19 på nätet som  har samma behov, så kör på för fan.

Men när Peter 45, vill få Åsa , 14 att köra på.. Då är det åt helvete. Då är det brott.
Men i  första fallet kan det vara riktigt fint.

Ett annat sätt att onanera på, som jag förresten gjorde igår, är i duschen. Vattnet faller ner rakt på penisen och til slut behöver  man inte göra så mycket. Vattnet gör liksom arbetet. Varje droppe som landar  rakt på ollonet gjorde mina ben skakiga och  jag behöver mer koncentrera mig på att hålla  i mig så jag inte ramlar. Det bästa  med duschen är ju också att själva satsen försvinner utan massa kladd, oom man inte råkar få det i håret som jag fick i går.

Att få stånd när man var yngre var inte bara till belåtenhet. De flesta killar har varit med om pinsamma stånd på bussen, simhallen  eller på en redvisning inför klassen och allt behöver inte bero på kåthet.

Jag  fick det under en redovisning en gång och för mig var  det inte själva bulan som var det jag mest visade , utan det var att när jag kände att nu kommer bulan så blev jag väldigt röd i ansiktet och stapplade mig igenom hela redoisningen, långsamt flyttandes mot katedern  för att få skydd. Men för en kille ärdetta något av det mest hemska  som kan hända. Man vill ju inte skicka ut fel signaler.

Onani är  bra. Onani är absolut inget att skämmas för.  Du onanerar - jag onanerar och nånstans, var vi än är i livet  så gör vi det i väntan på sex.

Kommentarer
Postat av: Emeliié

Den här bloggen kan nog vara lite intressant ...

2010-04-25 @ 14:21:11
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. eh jag vet inte tkr det är för mkt text xD så man orkar inte ens börja läsa

2010-04-25 @ 14:29:13
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jag läste allt, duktigt av mig va ;)

du har rätt, alla onanerar eller ja majoriteten, också har sex.

Ändå anses de så tabu att prata om det ?:O

av väldigt många iaf.

Jag kan själv typ man sitter och dricker med lite polare tjejer och killar kommer in på ämnet killarna berättar hur ofta de onanera så kommer jag med en kommentar där.. och de men du är ju tjej :S

Som att det är mer okej att killar pratar om det än tjejer ...

2010-04-25 @ 16:52:08
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Therése

hur är det med dig idag då? :D

2010-04-26 @ 10:54:18
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0